وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است حاجی‌بگلو: اتفاقات جز با همفکری شکل نمی‌گیرد اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند ویدئو | دائمی: توجه ویژه به سلامت مردم، هدف شورای ششم در زمان آغاز فعالیت ما بود ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم
سرخط خبرها

رئیس شورای شهر مشهد: بدون استفاده از روش‌های خلاقانه نمی‌توان مسائل را حل کرد

  • کد خبر: ۱۹۸۱۴۶
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
رئیس شورای شهر مشهد: بدون استفاده از روش‌های خلاقانه نمی‌توان مسائل را حل کرد
رئیس شوای اسلامی شهر مشهد گفت: با روش‌های معمول گذشته، نمی‌توان مسائل و مشکلات را حل کرد و برای این کار می‌بایست از روش‌های خلاقانه در حل مسائل استفاده کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن موحدیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته پژوهش گفت: نمایشگاه هفته پژوهش، از جمله اقدامات خوبی است که جمعی از جوانان فرهیخته، علاقمند و کوشا در آن حضور پیدا می‌کنند و امیدواریم اینگونه اقدامات کمک کند تا جمع بیشتری از جوانان به حوزه‌های پژوهش و نوآوری ورود پیدا کنند.

وی افزود: در شهرداری مشهد نیز فعالیت‌هایی در این حوزه شکل گفته که از جمله آن می‌توان به ایجاد کارخانه نوآوری و همچنین اداره کل خلاقیت و نوآوری اشاه کرد. رصدخانه شهری نیز کاری بسیار بزرگ و تسهیل کننده برای فعالیت افرادی است که با سرعت و سهولت بیشتر، می‌خواهند به اطلاعاتی در حوزه شهری دست پیدا کنند.

موحدیان خاطرنشان کرد: از جمله کار‌های دیگری که در این حوزه صورت پذیرفته، ایجاد نظام حل مساله است. شهرداری با مسائل متعددی روبرو است که با کمک گرفتن از حوزه‌های خلاقانه و دانش بنیان، با سهولت برطرف می‌شوند.

وی تاکید کرد: با روش‌های معمول گذشته، نمی‌توان مسائل و مشکلات را حل کرد و برای این کار می‌بایست از روش‌های خلاقانه در حل مسائل استفاده کرد. باید ایده‌های نو و راه‌های میانبر را در حل مسائل دنبال کنیم و به جوانان اعتماد کنیم تا به شرایط مطلوب دست پیدا کنیم.

خلاقیت و نوآوری از جدی‌ترین مسائل ترقی در زندگی شهری است

«مجید طهوریان عسکری» رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد نیز در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته پژوهش گفت: خلاقیت و نوآوری از جدی‌ترین مسائل ترقی و حرکت سریع در نظام‌های مختلف فکری و زندگی شهری است.

وی افزود: وقتی از موضوع مدیریت صحبت می‌کنیم، موضوع خلاقیت و نوآوری صحبت می‌کنیم، حتما موضوع خلاقیت و نوآوری نقشی ویژه در پیشبرد اهداف، برنامه‌ها و اقدامات متنوع این حوزه دارد.

طهوریان عسکری تاکید کرد: قانونگذاری برای اداره شهر و اجرای اقدامات نیز خارج از اقدامات متعدد پیرامون خلاقیت و نوآوری نیست و ایجاد یک بستر مناسب در دوره ششم مدیریت شهری با عنوان اداره کل خلاقیت و نوآوری، حکایت از توجه بیش از پیش مجموعه مدیریت شهری به موضوع خلاقیت و نوآوری دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->